Adres en reisinformatie
Adres
Vakantiepark Hunzedal
Reisinfo
Algemeen
Oplaadpunt elektrische auto's
Het park beschikt over een centraal oplaadpunt voor elektrische auto's. Om een oplaadpunt te gebruiken dien je in het bezit te zijn van een laadpas. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar.
Openstaande posten
Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons heeft overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dien je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs dien je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.
Serviceset
Voor je gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.
Bezoekers
Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich te melden bij het Service point. De bezoekersauto kan geparkeerd worden op de algemene parkeerplaats bij de ingang van het park.
Huisdieren
Het uitlaten van je huisdier kan buiten het park en in het hondentoilet bij bungalow 352. We willen gezamenlijk met je zorgen voor zo min mogelijk overlast. Je hond dient daarom altijd aangelijnd te zijn. Huisdieren zijn niet toegestaan in de zwemvijver en op het strand.
Toegang zwemparadijs
Alle gasten van recreatiepark Hunzedal hebben tijdens hun vakantie gratis toegang tot het zwemparadijs. Bij het Service point kun je gratis toegangskaarten ophalen voor het zwembad. Logees en bezoekers kunnen een toegangskaart kopen bij het Service point en daarmee verkrijgen zij toegang tot het zwembad. Deze toegangskaart is een dagkaart die de gehele dag geldig is.
Aankomst
Op de dag van aankomst is je accommodatie vanaf 16:00 uur beschikbaar. Heb je een kampeerplaats geboekt? Deze is gereed vanaf 13:00 uur. Je mag al de hele dag gebruik maken van de faciliteiten op het park, zo verleng je je vakantie!
Toegang park en vakantieverblijf
Bij aankomst op het park open je de slagboom met de pincode die je vooraf per e-mail hebt ontvangen. Na het openen van de slagboom ben je direct ingecheckt en kan je doorrijden naar je accommodatie of kampeerplaats. Je opent de accommodatie met de eerder toegestuurde keycard of pincode. Je kunt ook gebruikmaken van de digitale sleutel in de Roompot app. Je hoeft dus niet langs het Service point.
Geen informatie over de toegang van je accommodatie ontvangen? Haal dan na 16:00 uur de sleutel, pincode of keycard van je vakantieverblijf op bij het Service point. Kom je aan op een andere dag of na sluitingstijd van het Service point? Meld dit dan vooraf via telefoonnummer via 0031 (0)599 234 698.
Goed om te weten: gedurende je verblijf opent de slagboom automatisch via kentekenherkenning. Het is niet mogelijk om tijdens het verblijf van auto te wisselen.
Kampeerplaats
Het nummerpaaltje geeft het midden van de plaats aan. Plaats je kampeermiddel voor dit paaltje om goed op de plek te staan.
Early Check-in
Heb je Early Check-in bijgeboekt, dan kan je al vanaf 12:00 uur in je accommodatie. Om de slagboom te openen, gebruik je de eerste 4 cijfers van de pincode. Deze pincode heb je vooraf via e-mail ontvangen.
Heb je een type Bungalowtent geboekt?
Indien je een Bungalowtent hebt geboekt kun je dagelijks aanreizen tussen 16.00 uur en 17.00 uur.
Parkeren
Per vakantieverblijf is er één parkeerplaats beschikbaar. De 10-persoonsvakantieverblijven beschikken over twee parkeerplaatsen. De kampeerplaatsen 879 t/m 920, 952 t/m 990, 567 t/m 604, de Hunzetenten en de White Camp Cottages liggen in het autovrije gedeelte van het park. Je kunt je auto parkeren op de centrale parkeerplaats. Vanuit hier kun je met een bagagewagentje de bagage naar je vakantieverblijf vervoeren. Voor dit gebruik heb je een € 0,50 of € 1,- munt nodig.
Arrangementen
Heb je een arrangement geboekt dat op de aankomstdag begint, zorg dan dat je vóór 18:00 uur aankomt.
Vertrek
Je dient het vakantieverblijf op de voor je geldende vertrekdag om 10.00 uur te verlaten. Verblijf je op een kampeerplaats, dan dien je deze om uiterlijk 11.00 uur te verlaten. De sleutel kun je uiterlijk voor dit tijdstip op het Service point inleveren. De Keycards hoeven niet ingeleverd te worden. Vertrek je als het Service point is gesloten, dan kun je de sleutel deponeren in de brievenbus aan de buitenkant van het hoofdgebouw. Deze vind je aan de linkerkant van de schuifdeuren.
Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.
Mijn Roompot
Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!
Bekijk je boeking