Adres en reisinformatie
Adres
De Veluwse Hoevegaerde
Reisinfo
Parkeren
Bij elk vakantieverblijf is er plaats om één auto te parkeren. Overige auto’s kun je op de centrale parkeerplaats parkeren.
Oplaadpunt elektrische auto's
Het park beschikt over een centraal oplaadpunt voor elektrische auto's. Om een oplaadpunt te gebruiken dien je in het bezit te zijn van een laadpas. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar.
Aankomen, toegang & inchecken
Aankomst
Maandag en vrijdag zijn onze vaste aankomstdagen. Vanaf 16.00 uur kun je het vakantieverblijf in. Het Service point is op maandag open tot 17.00 uur en op vrijdag tot 19.00 uur open. Kom je later aan, neem dan contact op met het Service point op telefoonnummer 0031 (0)341 492 515.
Toegang tot je vakantieverblijf
Bij het Service point ontvang je de sleutel om je vakantieverblijf binnen te komen. Ook ontvang je een chip waarmee je de slagboom kunt openen. Voor de overdracht van sleutels, controleren we altijd even of de betaling van je verblijf bij ons op de rekening staat. Is dat niet het geval, dan kan je het bedrag ter plekke betalen. Dit kan met een bankpas, VISA, Mastercard of contant.
Vertrek & administratieve afhandeling
Vakantieverblijf netjes achterlaten
Het vakantieverblijf laat je natuurlijk netjes achter. De eindschoonmaak hoef je niet te doen, dat regelen wij. Doe voor vertrek altijd het volgende:
- Zet de meubels terug op de oorspronkelijke plek.
- Haal het beddengoed af, verzamel keuken- en handdoeken en leg alles in kussenslopen in de gang.
- Ruim de vaatwasser uit en zet de inhoud schoon in de kast.
- Lever het afval gescheiden in bij onze milieustraat.
- Stofzuig de vloeren.
- Leeg en veeg de open haard als deze aanwezig is.
Sleutel inleveren
Zorg ervoor dat je uiterlijk om 10.00 uur je vakantieverblijf hebt verlaten. De sleutel kun je bij het Service point inleveren. Vertrek je eerder? Breng het Service point op de hoogte.
Terugstorten van de borg
Wij storten de borg binnen 7 dagen terug op je rekening als het verblijf netjes en schadevrij is achtergelaten en de inventaris compleet is. Is dat niet het geval, dan betalen we de reparaties of schoonmaakwerkzaamheden van de borg. Dit laten we altijd aan je weten.
Mijn Roompot
Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!
Bekijk je boeking