Op het park

    Faciliteiten

    • Waar kan ik de faciliteiten van het park terugvinden?

    • Zijn tijdens mijn verblijf alle faciliteiten op het park geopend?

    • Wat zijn de openingstijden van het zwembad?

    • Mag ik gebruikmaken van de faciliteiten op het park zonder dat ik er overnacht?

    • Waar kan ik een fiets huren?

    • Waar vind ik de menukaart van het parkrestaurant?

    • Hoe reserveer ik voor het parkrestaurant?

    • Kan ik online boodschappen bestellen?

    • Kan ik mijn elektrische auto opladen op het park?

    • Waar kan ik wassen?

    • Waar kan ik broodjes of een ontbijt bestellen?

    • Kan ik vissen op het park?

    • Ik verblijf niet op jullie park. Mag ik dan wel komen zwemmen?

    • Is er een bowlingbaan op het park?

    • Zijn er badkledingdagen bij de sauna's en wellnesscentra?

    • Ik neem mijn eigen fiets mee. Waar kan ik deze stallen?

    • Waar kan ik padel spelen?

    • Kan ik een boot huren?

    Overig

    • Waar vind ik de contactgegevens van een park?

    • Waar vind ik de plattegrond van het park?

    • Kan ik op de parken en campings betalen met creditcard?

    • Kan ik met de auto het park op- en afrijden wanneer ik wil?

    • Kan ik met de auto het park op als ik geen keycard of pincode heb?

    • Kan ik iets laten bezorgen op het park waar ik verblijf?

    • Is het mogelijk om door een taxi opgehaald te worden bij mijn vakantieverblijf?

    • Zijn campers op alle kampeerplekken toegestaan?

    • Wat voor leuke dingen zijn er te zien en te doen in de buurt van het park?

    • Ik heb een dokter nodig. Waar vind ik het telefoonnummer?

De totaalprijs die je ziet is de prijs voor twee personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je de definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen, openingstijden en informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.